TAG KOSMETYCZNY - krótko, zwięźle i na temat!

Nowość na moim blogu, czyli odpowiedzi na 30-ci pytań kosmetycznych. Nigdy jeszcze tego tu nie było, a pytania bardzo mi się spodobały, są takie proste i ciekawe, więc mam nadzieję, że miło przyjmiecie ten post :-)


1. Czy pamiętasz swój pierwszy kosmetyczny zakup?

Nie wiem czy dobrze pamiętam, ale jednym z pierwszych produktów był krem BB Under Twenty o kilka tonów za ciemny... Niestety, po latach zdałam sobie z tego sprawę ;)

2. Opisz swoją najlepszą maskarę. Czy znalazłaś taką, która spełnia Twoje wymagania?

Są dwie takie, które skradły moje serce. Lash Sensational od Maybelline, która daje efekt sztucznych rzęs - idealnie wyciąga, pogrubia, wydłuża, po prostu robi wszystko, a przy tym jest mega trwała i La Luxe Paris 200%, którą ciężko znaleźć, ale jest warta poszukiwań!

3. Jaki rodzaj krycia preferujesz w podkładzie? 

Z racji tego, że mam cerę trądzikową i sporo przebarwień po nich, powinnam preferować stuprocentowe krycie, jednak nie lubię masek na twarzy, i nawet wolę, gdy te niedoskonałości gdzieniegdzie są widoczne - to wcale nie czyni mnie gorszą ;) - więc wybieram podkłady o średnim kryciu. Mój ulubiony to Max Factor All Day Flawless 3w1.

4. Ulubiona marka luksusowa?

Nie mam takiej, jeszcze nie testowałam niczego z górnych półek.

5. Jakie firmy kosmetyczne chcesz wypróbować, a jeszcze tego nie zrobiłaś?

Dużo tego, ale takie, które przychodzą mi na myśl to Mac, The Balm, Benefit, NYX, Anastasia Beverly Hills, Jeffree Star Cosmetics, Kat Von D, Kryolan... No, mogłabym wymieniać i wymieniać!

6. Ulubiona firma drogeryjna?

Myślę, że ulubionej nie mam. Dużo u mnie produktów Rimmel i Maybelline. 

7. Czy nosisz sztuczne rzęsy?

Poza domem jeszcze ich nie miałam, ciągle się uczę jak je aplikować ;D

8. Czy jest makijaż, w którym nie wyszłabyś z domu?

Na pewno nie wyszłabym w za ciemnym podkładzie i zbyt wyrazistych, źle dobranych, kolorowych cieniach do powiek.

9. Jaki kosmetyk jest przez Ciebie najbardziej uwielbiany?

Jeśli chodzi o konkretną grupę produktów, to najbardziej lubię cienie, pomadki i tusze do rzęs. A jak chodzi o jeden kosmetyk, który w ostatnim czasie jest moim must have to będzie to pomadka Lovely Long Lasting numerek 1. Wiem, że mnie nie zawiedzie i będzie na moich ustach cały dzień.

10. Jak często kupujesz kosmetyki do makijażu? Czy lubisz kupować od czasu do czasu czy wszystko na raz?

Kupuję raczej osobno, zdarza się, że w jednym miesiącu będzie to kilka rzeczy, a w kolejnym zero. 

11. Czy masz "makijażowy budżet" czy kupujesz swobodnie?

Zdecydowanie mam określony budżet, ponieważ nie pracuję. Na kosmetyki wydaję pieniądze, które dostaję, z korepetycji lub ze stypendium uczelnianego. Często też wybieram je sobie jako prezenty ;-)

12. Czy wykorzystujesz rabaty/kupony lub punkty z kart, kupując kosmetyki?

Tak. Zawsze przed złożeniem zamówienia Internetowego przeszukuję sieć i znajduję jakieś kody zniżkowe ;-) 

13. Jaki typ produktu kupujesz najczęściej?

Pomadki. 

14. Czy jest jakaś firma, której nie możesz znieść?

Nie ma takiej, uważam, że każda, ta tańsza i droższa, posiada w swoim asortymencie zarówno buble, jak i jakieś perełki.

15. Czy unikasz pewnych składników w kosmetykach, takich jak parabeny czy siarczany?

Jeśli chodzi o pielęgnację, to tak - zdecydowanie. Do twarzy stosuję tylko naturalne kosmetyki, do ciała i włosów powoli się o tym przekonuję, a sprawdzanie składów weszło mi w nawyk.

16. Czy masz ulubione miejsce gdzie kupujesz kosmetyki do makijażu?

Zdecydowanie Rossmann, no i drogerie Internetowe.

17. Czy lubisz próbować nowych kosmetyków pielęgnacyjnych czy trzymasz się rutyny?

Lubię, nawet bardzo! Szczególnie do ciała i włosów ;-)

18. Ulubiona marka do ciała i kąpieli?

Nie mam takiej, ale często do kąpieli używam żeli Isana, peelingów Farmony, a do ciała m.in. Ziaji, Perfecty.

19. Gdybyś mogła kupować kosmetyki tylko z jednej firmy, to jaka by to była?

Nie mogłabym ograniczyć się do jednej!

20. Jaka firma według Ciebie ma najlepsze opakowania?

Sylveco, Resibo, Vianek, Natura Siberica.

21. Jaka celebrytka ma zawsze perfekcyjny makijaż?

Póki co przychodzi mi na myśl Rachel McAdams, ale jest wiele kobiet, które podziwiam. 

22. Czy należysz do jakiejś Internetowej, makijażowej społeczności?

Oprócz makijażowych grup na Facebooku i portalu Trusted Cosmetics, na którym się udzielam, to nie.

23. 5 ulubionych urodowych guru.

Carli Bybel, Wayne Goss, Lisa Eldridge, Pixiwoo, NikkieTutorials i nasza Hania Digital Girl. 

24. Czy lubisz produkty wielozadaniowe takie jak lakiery do ust i policzków?

Nie przepadam.

25. Czy jesteś niezdarna podczas nakładania makijażu?

Jeśli wykonuję go na co dzień - to tak, zdarza mi się coś zrobić nie tak, ale nie mam czasu na poprawki. Kiedy maluję kogoś lub siebie na większe wyjście, to staram się to robić dokładnie.

26. Czy używasz bazy pod makijaż i pod cienie?

Po bazę na twarz sięgam przed imprezami, a tej pod cienie używam codziennie.

27. Jak dużo produktów do włosów używasz w typowy dzień?

Ostatnio stałam się małą włosomaniaczką, więc ta ilość ciągle się zmienia, tak samo jak i produkty ;) Jeśli chodzi o normalny dzień, kiedy nie nakładam maski i nie olejuję włosów, to sięgam po szampon - zależy od stanu włosów czy jest on z SLS czy bez, odżywkę, po umyciu sięgam po odżywkę dwufazową i olejek lub jedwab na końcówki.

28. Co pierwsze nakładasz - korektor czy podkład?

Podkład ;-)

29. Czy myślałaś kiedyś nad lekcjami z makijażu?

Ciii.. mam dużo planów ;-)

30. Co kochasz w makijażu?

Przede wszystkim możliwość dodania sobie pewności siebie i zakrycia tego, co jest dla nas problemem. Lubię też to, że makijaż można zawsze zmyć, więc możemy wyczarować nim co tylko chcemy.


Koniec! Przyjemnie odpowiadało mi się na powyższe pytania i mam nadzieję, że któraś z Was też chętnie to zrobi, jeśli nie na blogu to proszę przyślijcie mi Wasze odpowiedzi na e-mail podany w zakładce KONTAKT lub w komentarzu. Byłoby super!




P.S. Na zdjęciu przedstawiam Wam mój mały raj - miejsce nad jeziorem, nad które często jeżdżę ;-)

10 komentarzy:

  1. mega mi się podobaten tag musze w końcu zrobić i u siebie LD!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też długo szukałam właśnie takiego luźnego;)

      Usuń
  2. Też preferuję spore krycie w podkładach z racji, że moje cera nie jest ostatnio zbliżona do ideału. Dlatego z chęcią wypróbuję tego Max Factora. Choć latem i tak rezygnuję z ciężkiego krycia. Tag super :) Pozdrawiam cieplutko!
    PS: Zdjęcie z Twoim "małym rajem" - iście rajskie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super TAG, bardzo ciekawe odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja chętnie opublikuje taki post. Dawni nie robiłam nic takiego... gadanego 😉

    OdpowiedzUsuń
  5. Już dawno nie robiłam tagu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Krem BB z Under Twenty też był jednym z moich pierwszych kosmetyków ;). Również bardzo często kupuję pomadki, mam ich już za dużo :P. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo interesujący TAG. A to miejsce na zdjęciu naprawdę urokliwe.
    :*

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz :)

Zawsze zaglądam na blogi, które mi podajecie!

Polub mój Fanpage na Facebooku, żeby być na bieżąco.

Copyright © 2014 Always believe in your beauty , Blogger