Natychmiastowe nawilżenie | Serum z kwasem hialuronowym i płyn do demakijażu Dermofuture

Cześć kochani ;) Przychodzę dziś do Was z zaległą jeszcze recenzją zestawu, który swego czasu testowałam. Jak już możecie zobaczyć po tytule będzie to serum z kwasem hialuronowym i płyn do demakijażu z witaminami od Dermofuture. Przejdźmy do sedna..

Jak już możecie zauważyć, firma do tego zestawu dorzucała prześliczną i bardzo pakowną kosmetyczkę, która od dawna jest u mnie w użyciu :-) Cena serum za 20 ml to około 35 zł, a płyn do demakijażu 12 zł za 150 ml.


Na początku przedstawię Wam co zdaniem producenta powinien robić płyn.

'Płyn o właściwościach łagodzących do mycia i demakijażu twarzy. Micele estrów kwasów tłuszczowych i witamin doskonale wyłapują i pochłaniają brud i nadmiar sebum, dlatego jednym gestem usuwa zanieczyszczenia i zmywa makijaż. Nie narusza warstwy hydrolipidowej naskórka. Łagodzi podrażnienia. Oczyszcza jak mydło, reaguje jak woda, neutralizuje jak tonik i nawilża jak mleczko. Nie wymaga spłukiwania. Witaminy zawarte w płynie ,odżywiają i nawilżają skórę.'

Z czym się zgadzam, a z czym nie? Uwaga, uwaga.. potwierdzam wszystko! Płyn jest dwufazowy, po wymieszaniu nabiera lekko niebieskiego koloru. W środku pływają małe niebieskie drobinki, które po zetknięciu z twarzą rozpryskują się. Dobrze oczyszcza skórę. Sprawdza się fajnie jako tonik, ponieważ po użyciu czujemy, że nasza twarz jest miękka i delikatna w dotyku, delikatnie rozjaśniona. Jest też bardzo wydajny, bo wystarczy dosłownie odrobina, by przemyć nim całą buźkę ;-) Nawilżenie jest mocno odczuwalne i również widoczne.



Jeśli chodzi natomiast o serum, które grało główną rolę w tej paczce to...

"Injection Hyaluronic Acid Zastrzyk serum z kwasem hialuronowym to kompleks aktywnych składników spektakularnie działających, wygładzających, uelastyczniających i nawilżających. Kwas hialuronowy wpływa korzystnie na stopień nawilżenia, poprawia kondycję suchej skóry. Wiążąc wodę w naskórku, wygładza, a także chroni przed wysuszeniem, nawilża i spłyca zmarszczki. Gliceryna w naturalny sposób osłania skórę, przenikając do przestrzeni międzykomórkowych, łagodzi i skutecznie nawilża przesuszoną skórę ze skłonnościami do pierzchnięcia. Wygładza, poprawia elastyczność, reguluje procesy prawidłowej odnowy naskórka. Działanie gliceryny jest długotrwałe. Penetruje głębsze partie warstwy rogowej naskórka i pozostaje tam, regulując wilgotność przez około dobę. Easyliance – anti-aging składnik pochodzenia naturalnego – napinacz skóry, który chowa się i napina skórę, co prowadzi do natychmiastowego spłycenia zmarszczek. Ekstrakt z winogron – zawarte w nim bioflawonoidy przyspieszają wchłanianie przez skórę substancji czynnych. Badania naukowe udowadniają, że ekstrakt ten charakteryzuje się silnym działaniem przeciwutleniającym. Ekstrakty wykazują działanie spowalniające procesy starzenia egzogennego skóry, spowodowane np. promieniowaniem UV lub dymem papierosowym. Wykazuje również działanie przeciwzapalne oraz ściągające.  Poprawia miękkość, blask, gładkość, teksturę skóry oraz zmniejszenie się drobnych zmarszczek. Kolagen i elastyna to podstawowe białka tkanki łącznej skóry. Kolagen utrzymuje odpowiednią wilgotność skóry, elastyna nadaje skórze sprężystość i elastyczność. Efekty widoczne po pierwszym zastosowaniu. "

Mimo wszystkich obietnic, które opisywał producent (sprężystość, elastyczność) ja oczekiwałam nawilżenia, ponieważ kwas hialuronowy zawsze sprawdzał się u mnie dobrze w tej roli. Serum używałam co 2/3 dni na noc i przez pozostałe dni tygodnia buzia była lekko napięta, miła w dotyku, i... nawilżona! Czyli to, czego chciałam ;-) Wszelkie suche skórki, które często są wokół niedoskonałości na buzi, powstałe w wyniku używania jakichś produktów wysuszających, zostały zniwelowane, a przynajmniej w pewnym stopniu. Podkład od razu zaczął prezentować się o wiele lepiej ;-)


Czy i komu polecam ten zestaw? Osobom w każdym wieku i z każdą cerą. Nieważne, czy macie 15 lat, 25 czy 45. Delikatny płyn w roli toniku zapewni Wam odświeżenie i delikatne nawilżenie, natomiast serum zapewni Waszej cerze to, czego akurat będzie potrzebowała - nawilżenia, wygładzenia zmarszczek.



Znacie te produkty? Może używałyście każdego z nich z osobna? ;)

FAKT, ŻE PRODUKTY DOSTAŁAM ZA DARMO NIE WPŁYNĄŁ NA MOJĄ OPINIĘ!







8 komentarzy:

  1. serum z chęcią bym sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Za mną chodzi taki zestaw z witaminą C:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawilżenie to podstawa. Nie można o nim zapominać z żadnym razie. Fajnie, że serum dodatkowo też wygładza zmarszczki. Takie dwa w jednym. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja cera uwielbia kosmetyki z kwasem hialuronowym.

    Obserwuję i liczę na rewanż:) http://karminoweusta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam je ale jeszcze nie używałam ;) Co nie znaczy że kiedyś się na nie nie skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bardziej szukam dobrego toniku oczyszczającego, ponieważ ostatnio mam problemy z wyskakiwaniem niechcianych gości ;(
    Obserwuje i zapraszam do siebie : http://kobiecomania.blogspot.com/
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. nie miałam jeszcze nic z dermofuture :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz :)

Zawsze zaglądam na blogi, które mi podajecie!

Polub mój Fanpage na Facebooku, żeby być na bieżąco.

Copyright © 2014 Always believe in your beauty , Blogger