Kuracja odmładzająco-wygładzająca Dermofuture w trzech krokach!

Obiecałam powrót, a tymczasem znów zniknęłam... Ostatnio sporo się u mnie dzieje. Studia, praktyki, problemy zdrowotne, które wymagają ode mnie ciągłych konsultacji lekarskich oraz prawo jazdy, na które w końcu się zdecydowałam. Nie jest łatwo, doba jest dla mnie za krótka ;-) Dziś przychodzę do Was z postem o produktach, które testowała moja mama. Co jest w nich tak ciekawego i szczególnego?

Nie spodziewałam się tych produktów, przyszły do mnie bez zapowiedzi, ale ucieszyłam się, ponieważ wiedziałam już, kto będzie je testował ;-) Pierwsze, co powiedziała moja mama po zobaczeniu zestawu to "Kasia, ale ja nie będę połykała żadnych tabletek". No właśnie, czy te tabletki służą do połykania? Dopiero po przeczytaniu instrukcji i obiecanego działania, okazało się, że nie ;-)


"Zabieg Dermofuture to intensywna kuracja trwająca 30 dni wygładza zmarszczki i linie mimiczne, poprawia jędrność skóry twarzy, szyi i dekoltu. Składniki aktywne (kolagen + elastyna) jest to globalny program liftingujący, strategia anti-age, mająca na celu wygładzenie zmarszczek, przywrócenie prawidłowego kształt owalu twarzy oraz zagęszczenie struktury tkanki tłuszczowej. Oparty na działaniu lineranym, polipeptydu zwanego tropoelastyną. To zabieg będący najnowszym narzędziem w walce o młodszy wygląd. Efekt widoczny już po pierwszym zabiegu. Dla optymalnych rezultatów zaleca się stosowanie codziennie przez 30 dni. Zabieg wykonujemy wieczorem, tak aby skóra regenerowała się nocą. Kolagen i elastyna są podstawowymi składnikami tkanki łącznej w skórze. Kolagen jest białkiem, które odpowiada za odpowiednie nawilżenie, natomiast elastyna – za elastyczność i sprężystość skóry. Do pewnego wieku białka te są w sposób naturalny wytwarzane przez organizm. Jednakże wraz z postępującym procesem starzenia kolagen traci swoje zdolności wiązania wody, a produkcja elastyny – zanika (i skóra przestaje być w pełni elastyczna). Stąd – konieczne staje się uzupełnianie poziomu tych białek przy użyciu intensywnej 30 – dniowej kuracji.  Kuracja odmładzająco - wygłądzająca , zawiera zarówno kolagen jak i elastynę – składniki te bowiem doskonale się uzupełniają. Kolagen w postaci rozpuszczalnej w wodzie stanowi mieszaninę z hydrolizatem elastyny. Elastyna jest wykorzystywana skutecznie w preparatach do skóry starzejącej się, pomarszczonej lub nieelastycznej. Zalecana jest głównie dla skóry podatnej na tworzenie się zmarszczek lub utratę elastyczności szczególnie w obrębie szyi, dekoltu, rąk i wokół oczu. W takim połączeniu kolagen stanowi warstwę ochronną przed niekorzystnym oddziaływaniem otoczenia, a elastyna zapewnia optymalne nawilżenie i wygładza skórę. Kuracja polecana dla cery dojrzałej, noszącej pierwsze ślady zmarszczek, ale także suchej, zniszczonej oraz często narażonej na promieniowanie UV. EFEKTY : większa elastyczność zwiększona retencję wilgotności gładki, jedwabisty wygląd redukcja zmarszczek mimicznych KAPSUŁKI ELASTYNY ZWIĘKSZAJĄCE NAPIĘCIE SKÓRY"

Długi opis, prawda? A to nie wszystko! Dokładniejszych informacji szukajcie na Dermofuture.pl

W skrócie: zestaw składa się z trzech produktów. Elastyny w tabletkach, płynnego kolagenu i maski Q10. Krem przygotowuje się łącząc ze sobą wszystko według kolejności: proszek z tabletki, kilka kropel kolagenu. Wymieszać, nałożyć na twarz i dopiero na to nałożyć warstwę preparatu dotleniającego Q10. Cały zabieg zajmuje maksymalnie 10 minut, łącznie ze znalezieniem wszystkiego, co potrzebne jest do jego wykonania ;-)

A co z efektami u kobiety +40 lat? Twarz została wygładzona, delikatne zmarszczki zniknęły, jakby rozpływając się i zlewając ze skórą. Skóra napięła się i rozjaśniła, wygląda zdrowo, i o wiele młodziej ;-) Przesuszone miejsca dostały również porządną dawkę nawilżenia. Preparat działa na wielu płaszczyznach - od wygładzenia, przez wspomniane przeze mnie nawilżenie po ujędrnienie. Będzie idealnym pomysłem na prezent dla kobiety, która lubi o siebie dbać i, która ma na to czas, ponieważ nie można ukrywać, że taki codzienny rytuał zabiera trochę czasu. Ale jak osiągniemy już efekty, których pragniemy; można odstawić codzienne używanie i sięgać po to tylko w wyjątkowych sytuacjach ;-)

Cena zestawu to około 50-60 zł, więc biorąc pod uwagę działanie oraz fakt, że są to trzy produkty, no i wydajność - są to grosze! ;-)



Znacie ten zestaw? Jeśli tak, jakie były u Was efekty?


FAKT, ŻE DOSTAŁAM PRODUKT ZA DARMO NIE WPŁYNĄŁ NA MOJĄ OPINIĘ.







10 komentarzy:

  1. Już dużo dobrego czytałam o tym zestawie, że aż sama mam ochotę je przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy produkt. Niech mama da znać jak się sprawdziły i czy nie podraznily skóry.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam chętnie bym sprawiła taki zestaw na prezent, bo mi jeszcze trochę do zmarszczek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Doskonale Cię rozumiem kochana. Czasem brak czasu jest problemem nie do rozwiązania, a doba ma jedynie 24h :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak.. Jeszcze ten problem, kiedy nie ma się auta, studiuje się w innym mieście, a leczy w swoim i trzeba jeździć z jednego miejsca, do drugiego...

      Usuń
  5. Pierwszy raz o nim czytam, ale ze względu na działanie, podoba mi się :). Już wiem komu mogę sprezentować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamie? ;) Naprawdę nadaje się na prezent, dodatkowo jest tak fajnie zapakowany!

      Usuń
  6. Z chęcią skusiłabym się na taką kurację. Całość się świetnie prezentuje i już z samego wyglądu kusi. Nie obraziłabym się za taki prezent. Pozdrowionka serdeczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Spodziewałam się wyższej ceny,kto wie ....może się skusze .

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz :)

Zawsze zaglądam na blogi, które mi podajecie!

Polub mój Fanpage na Facebooku, żeby być na bieżąco.

Copyright © 2014 Always believe in your beauty , Blogger