VIANEK - naturalna pielęgnacja włosów // seria nawilżająca

Temat włosowy przewija się u mnie ostatnio coraz częściej. Robi się ze mnie mała włosomaniaczka :-) Moje włosy są farbowane, lecz dobra kondycja ich nie opuszcza. Za kilka tygodni wybieram się do fryzjera, planuję duże zmiany. Po lecie potrzebne jest im porządne ścięcie, wyrównanie koloru i czas na odżywienie. A jak dbam o nie przed tą wizytą? Sięgam po różne szampony, odżywki, maski, wcierki - w zależności od ich fizycznego stanu. Od sierpnia towarzyszy mi duet naszej polskiej marki Vianek - odżywka i szampon nawilżający. Jak się u mnie sprawdził?

Seria nawilżająca ma za zadanie odbudować nam strukturę włosa, zapewnić im maksymalne nawilżenie, wygładzenie i lśniącą taflę. Nie raz i nie dwa pisałam o tym, że moje włosy tolerują wyłącznie jeden szampon od Garniera, z czasem zaczęłam wprowadzać Babydream bez SLS, którego również akceptują. Bałam się trochę jak to będzie z naturalnym szamponem, lecz nie zawiodłam się. Sprawdził się na 6+.


"Delikatny szampon do mycia włosów suchych i normalnych. Łagodnie oczyszcza, nie podrażniając skóry głowy. Zawiera kompleks składników o działaniu nawilżającym i ochronnym (m.in. glicerynę, panthenol, proteiny owsa), a także cenny olej z kiełków pszenicy, który regeneruje łuski włosów. Ekstrakt z korzenia mniszka odżywia i zatrzymuje wilgoć, dzięki czemu włosy po umyciu są gładkie, lśniące i elastyczne."

Jeśli chodzi o zapach szamponu, jest on taki sam jak odżywki - piękny, lekko słodki, nienachalny. Warto powąchać! Jego cena to około 20zł za 300 ml, a cena zestawu około 40zł


Ma rzadką konsystencję i jest całkowicie przezroczysty. Z racji wielu naturalnych składników i słabszego detergentu myjącego, niż SLS - słabiej się również pieni, jednak dla mnie jest to wystarczająco na skalp (pamiętajmy, że włosy na długości powinniśmy myć pianą spływającą ze skalpu! chyba, że włosom przyda się porządne oczyszczenie po lakierach i piankach). 

A jak wypadł w ogólnym rozrachunku?

+ pięknie pachnie
+ jest wydajny (od sierpnia sięgam po niego przynajmniej 2 razy w tygodniu, na zmianę z innymi szamponami i wciąż jest go więcej, niż pół)
+ odbija włosy od nasady
+ sprawia, że włosy są lekkie i miłe w dotyku
+ dobrze oczyszcza skórę głowy delikatnie ją przy tym nawilżając (ważne, gdy ktoś posiada jakieś problemy skórne)

Jak widać - sprawdził się u mnie niesamowicie dobrze, mimo mojej bardzo wrażliwej skóry głowy, problemów z nawracającym łupieżem przy zmianie szamponu oraz AZS. 

Przechodząc do odżywki..


"Odżywka do włosów suchych i normalnych zapewnia ochronę przed nadmierną utratą wilgoci i regenerację. Zawiera olej z kiełków pszenicy, ekstrakty z lipy i podbiału oraz panthenol o synergicznym działaniu nawilżającym i wygładzającym, a także zmniejszającym efekt puszenia. Po zastosowaniu włosy są miękkie, błyszczące i łatwo się rozczesują."

O zapachu już mówiłam - jest taki sam. Cena, podobnie jak przy szamponie, to 20 zł za 250 ml


Konsystencja jest wręcz idealna - ani za gęsta, ani za rzadka. Pewnie widzicie jej niebanalną strukturę - jest perłowa! Nigdy wcześniej nie spotkałam się z taką odżywką. Wylewając ją dłoń, ma się wrażenie, że posiada ona miliony odbijających światło drobinek. Naprawdę bajer! ;-) 


A jak z działaniem?

+ wydajność (jeszcze większa, niż szampon!)
+ wygładza włosy
+ nawilża
+ nie przetłuszcza mimo większej ilości
+ włosy są miękkie w dotyku i sypkie
+ łatwo się rozczesują
+ zachowują świeżość przez więcej dni
+ zapach jest długo wyczuwalny

Same plusy, ktoś pomyśli, że to reklama, ale nie! To moja opinia, produkty wybrałam sobie sama i dostałam od mojego M., więc żadna firma mi ich nie zasponsorowała. Naprawdę jestem pod wrażeniem tego duetu i dzięki niemu, mam ochotę wypróbować całą resztę kosmetyków marki Vianek, czyli młodszej siostry Sylveco - naszego, polskiego!

Pamiętajmy też, że te firmy są całkowicie naturalne.




A Wy co macie mi do polecenia z ich asortymentu?




16 komentarzy:

  1. Miałam jedynie próbki kosmetyków Vianek. Z chęcią bym wypróbowała ten duet. Nawet odżywka do włosów mi się właśnie skończyła :(
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie śmiało, wypróbuj ;) Pozdrawiam również

      Usuń
  2. Uwielbiam szampon tej firmy ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie spróbowałabym tej odżywki. ;)
    Pozwoliłam sobie Ciebie zaobserwować, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że jesteś zadowolona z działania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odżywkę z chęcią bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja dopiero stopniowo poznaję ich produkty, jednak spodziewałam się, że będziesz zadowolona :). Mało kto narzeka na vianka :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też stopniowo, to moje pierwsze produkty :)

      Usuń
  7. akurat moje włosy nie lubią takich dobrych składów ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, często tak jest. Zawsze można iść na kompromis i szukać jakiegoś rozwiązania, może np. mieszanie kosmetyków naturalnych z tymi drogeryjnymi? :)

      Usuń
  8. Brzmi świetnie :) Mam olejek do włosów, jest bardzo dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  9. koniecznie musze wypróbowac ten szampon :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Posiadam serię odżywczą do włosów i też ją uwielbiam. Szczególnie moje serce skradł olejek do włosów, używam kilka razy w miesiącu do olejowania na całą noc:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz :)

Zawsze zaglądam na blogi, które mi podajecie!

Polub mój Fanpage na Facebooku, żeby być na bieżąco.

Copyright © 2014 Always believe in your beauty , Blogger