Dwie ulubione maski do twarzy Babuszki Agafii - dziegciowa i odmładzająca

Jeśli ktoś powie mi, że nigdy nie słyszał o rosyjskich kosmetykach Babuszki Agafii to nie uwierzę! Od wielu lat zdobywają one serca kobiet w całej Europie, jak i poza nią. Są to w pełni naturalne kosmetyki do twarzy, włosów, ciała, stóp, nawet do zębów. Znajdziemy tam dla siebie wszystko w kosmicznie niskich cenach! Ja oprócz dwóch moich ulubionych masek do twarzy, które dziś opiszę, posiadam jeszcze trzy do włosów, peeling do ciała oraz peeling do stóp. Ale o tym kiedy indziej..

Obie maski w Internecie posiadają wysokie oceny, jednak wiadomo, że każdy produkt ma swoich zwolenników jak i przeciwników. Ich cena waha się od 6zł do 10zł, za pojemność 100ml. Opakowanie jest bardzo wygodne. Jest to tubka, z której możemy do samego końca wycisnąć produkt, a później zamknąć z powrotem.

MASKA DZIEGCIOWA - OCZYSZCZAJĄCA

 
"Maska dziegciowa głęboko oczyszcza skórę, otwiera pory i kontroluje pracę gruczołów łojowych. Składniki wchodzące w skład maski usuwają podrażnienia, przywracając skórze zdrowy i zadbany wygląd. Brzozowy dziegieć - jest naturalnym antyseptykiem, normalizuje wodno - tłuszczowy bilans skóry. Organiczny ekstrakt z szałwii i ałtajski miód - tonizują i podnoszą elastyczność skóry. Sól rapa - otwiera pory i oczyszcza skórę".

-> Ma przyjemną, lekko gęstą konsystencję, która nie spływa z twarzy
-> Szybko zasycha, więc lepiej jest spryskiwać twarz wodą termalną lub hydrolatem
-> Powstrzymuje nadmierną produkcję sebum
-> Oczyszcza pory
-> Neutralizuje zaczerwienienia
-> Tonizuje twarz
-> Zmniejsza stany zapalne i niedoskonałości
-> Usuwa niektóre suche skórki
-> Zapach jest typowo ziołowy, naturalny
-> Cera jest wygładzona


Po oczyszczaniu przychodzi czas na nawilżanie, które zawdzięczam MASCE ODMŁADZAJĄCEJ Z ODŻYWCZYM MLEKIEM ŁOSIA


"Delikatna maska do twarzy na odżywczym mleku łosia w połączeniu z syberyjskimi ziołami specjalnie stworzona dla odmłodzenia skóry. Mocno nawilża, stymuluje odnowę komórek, podnosi elastyczność skóry i zrównuje koloryt skóry twarzy. Mleko łosia - 4 razy bardziej odżywcze od mleka krowiego, posiada silne działanie odmładzające. Różaniec górski - bogaty w organiczne kwasy i flawonoidy, dzięki czemu przywraca skórze sprężystość i elastyczność. Sachalinska morwa biała - zawiera karoten, witaminy grupy B, wygładza i tonizuje skórę. Organiczny biały wosk pszczeli - chroni skórę przed odwodnieniem."


-> Fakt, że jest "odmładzająca" może zmylić! To wcale nie znaczy, że jest przeznaczona tylko i wyłącznie dla osób ze skórą dojrzałą
-> Ma specyficzny, lekko mleczny, duszący zapach
-> Nawilża skórę twarzy
-> Rozjaśnia przebarwienia potrądzikowe (!)
-> Eliminuje zaczerwienienia na skórze
-> Ujednolica kolor
-> Skóra jest miękka i elastyczna



Po krótkim przedstawieniu masek mogę powiedzieć, że są one jednymi z najlepszych, które używałam w swoim życiu. Aż ciężko uwierzyć, że produkt za 6zł może zdziałać takie cuda na naszych buźkach. 

Maskę dziegciową polecam osobą ze skórą mieszaną, tłustą i trądzikową, natomiast wersja z mlekiem łosia sprawdzi się u każdego - przez wrażliwą, atopową i suchą skórę, aż po tłustą, i trądzikową.



A Wy znacie kosmetyki Babuszki Agafii? Co możecie mi polecić?



27 komentarzy:

  1. Zapisuję je na wish liście :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TUTAJ ? Dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam wszystkie warianty, te dwa najbardziej przypadły mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam którąś maskę, ale nie widziałam żadnych pozytywnych efektów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A którąś z tych miałaś czy jakąś inną? :)

      Usuń
  4. do twarzy maseczek nie miałam, mam szampon i maskę do ciała, ale takie średnie są. ;) poza tym, za taką cenę, raczej nie ma szans, żeby były to w pełni naturalne kosmetyki. ;) ale jak za taką cenę, to można spróbować. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mało który kosmetyk jest w pełni naturalny, ponieważ, żeby miał chociaż kilkumiesięczną ważność potrzebne są konserwanty ;) Mogę Cię jednak zapewnić, że większość składników jest pochodzenia naturalnego.

      Usuń
  5. Wczoraj użyłam po raz pierwszy dziegciowej. Na razie nie mogę nic powiedzieć o działaniu żeby nie zapeszyć jednak jestem dobrej myśli :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam o nich, niestety większość z nich jest na glinkach, a moja cera ich nie lubi :p

    OdpowiedzUsuń
  7. Haha mamy dokładnie te same ulubione maseczki :) ja jestem totalnie zakochana w zapachu tej odmładzającej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie wiele osób lubi ten zapach, a mnie on dusi :(

      Usuń
  8. Ja używałam jednej do włosów, chyba na wzrost jak dobrze pamiętam i była świetna, polecam przetestować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maskę drożdżową? ;) Słyszałam o niej same pozytywne opinie, jednak mi na wzroście włosów nie zależy - bez żadnych wspomagaczy rosną jak szalone, mimo że ostatnio ciągle je ścinam i chcę nacieszyć się krótszymi :)

      Usuń
  9. Ja słyszeć słyszałam, ale osobiście jeszcze żadnego produktu nie używałam. Natomiast zmieni się to w najbliższym czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na pewno skuszę się kiedyś na wersję dziegciową :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z całej serii masek do twarzy Bania Agafii lubię właśnie te dwie i maskę wielowitaminową :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Maseczka dziegciowa super oczyszcza :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Szczerze, to dopiero niedawno usłyszałam o tej marce :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Żadnej z tych masek nie miałam ale chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Obie bardzo lubię ♥ Ale pierwsza jest moim faworytem ! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam ich i ogólnie już od bardzo dawna nie używałam maseczek Babuszki, gdyż kiedyś jedna mnie uczuliła. Chyba jednak znów muszę się przekonać! Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziegciowa ciekawi mnie od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  18. obie doskonale znam i lubię. Teraz poznaję witaminową ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam obie te maski i bardzo je lubię :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz :)

Zawsze zaglądam na blogi, które mi podajecie!

Polub mój Fanpage na Facebooku, żeby być na bieżąco.

Copyright © 2014 Always believe in your beauty , Blogger