Dermofuture - pachnący zestaw // SPA dla zmysłów i ciała

Nie wiem jak dla Was, ale dla mnie zapach kosmetyków jest bardzo ważny. Wiadomo, mam takie, których zapach jest mi obojętny, różne maści, itp., ale jeśli chodzi o żel pod prysznic i masło do ciała - uuu, mam spore wymagania. Najlepiej jest wtedy, kiedy zapach idzie w parze z cudownym działaniem - tak też jest w tym przypadku.

Cena zestawu to około 30 zł. Wszystko przychodzi do nas w pięknym, błyszczącym pudełeczku, więc jako prezent na święta sprawdzi się w sam raz (spieszcie się, to ostatni moment za zamawianie czegoś przez Internet!). Zapach melon&papaya pachnie jak owocowe niebo. Ja jestem totalnie kupiona tym zapachem. Słodko, ale z delikatną nutą świeżości.


ŻEL POD PRYSZNIC
"Nawilżający żel pod prysznic z nawilżającymi mikrogranulkami, pozostawiający uczucie gładkiej skóry. Ekstrakt z papai i melona działa nawilżająco, wspomaga mikrokrążenie krwi."

Pojemność: 300 ml
Pewnie większość z Was myśli, że mikrogranulki to taki chwyt marketingowy - ale nie! One naprawdę tam są i przy kontakcie ze skórą rozpuszczają się sprawiając, że nasza skóra staje się gładka i jedwabiście przyjemna. Zapach na ciele utrzymuje się niedługi czas, jeśli chodzi o żel. Są jednak dwa minusy - wydajność i opakowanie, które jest za twarde, i trzeba czekać długo, zanim żel zleci do otworu.


MASŁO DO CIAŁA
"Zawarte w produkcie ekstrakty z owoców melona posiadają dobroczynne właściwości odżywce i nawilżające skórę. Ekstrakt z papai także działa nawilżająco, wspomaga mikrokrążenie krwi. Nadają skórze miękkości i delikatności. Dzięki zawartości karotenu, który wspomaga produkcję witaminy A, staje się ona dogłębnie odżywiona. Masło zapewnia optymalną pielęgnację skóry dzięki mikrokapsułkom z witaminami, które pod wpływem ciepła rozpuszczają się i doskonale wchłaniają w skórę, pozostawiając ją jedwabiście gładką."

Pojemność: 200 ml

Co mogę powiedzieć na tego masła? To, że jest moim odkryciem ostatniego miesiąca! Naprawdę. Po prostu je pokochałam. Szybko się wchłania, niesamowicie nawilża, skóra od razu w dotyku jest taka miła, sprężysta i gładka. Zapach utrzymuje się bardzo długo. To, co najbardziej mnie zaskoczyło, że gdy posmaruję ciało wieczorem i na drugi dzień znów wieczorem biorę prysznic, po kontakcie z wodą moja skóra dostaje taką powłoczkę, jakby od olejku, czyli nawilżenie trzyma się do kolejnego mycia, skóra cały czas ma warstwę ochronną. Po prostu jestem w szoku, nigdy wcześniej nie spotkałam się z takim produktem. Nie widziałam też, żeby ktoś inny zauważył to w tym masełku do ciała, ale ja zwróciłam na to uwagę już pierwszą noc po użyciu :-) No i na plus idzie również wydajność, ponieważ wystarczy odrobina by wysmarować całe ciało. Nie podrażnia również skóry po depilacji. Zdecydowanie MÓJ HIT! Kupiłabym ten zestaw nawet ze względu na samo masło, mimo że żel również sprawdził się okej.


A Wy znacie ten duet od Dermofuture?

Fakt, że dostałam kosmetyki za darmo nie wpłynął na moją opinię





8 komentarzy:

  1. nie znam, ciekawie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam, ale zapachy zdecydowanie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam ten zestaw, dobry wybór :)
    carolineworld123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam ten zestaw, dobry wybór :)
    carolineworld123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Co tam żel pod prysznic... Kusi mnie to masło do ciała. W ogóle masła do ciała zimą to dla mnie "must have" :) Element obowiązkowy. Pozdrowionka weekendowe :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz :)

Zawsze zaglądam na blogi, które mi podajecie!

Polub mój Fanpage na Facebooku, żeby być na bieżąco.

Copyright © 2014 Always believe in your beauty , Blogger