Naturalny, tani i skuteczny, czyli peeling do ciała Organic Shop - mango z Kenii

Owocowe zapachy to coś, co uwielbiam wszędzie - w jedzeniu, perfumach, kosmetykach. Do tego, gdy coś ma przyjemną konsystencję, estetyczne opakowanie, niską cenę oraz cudowne działanie, od razu staje się moim ulubieńcem! O czym mowa? O peelingu Organic Shop!



O peelingach Organic Shop w Internecie można znaleźć pełno recenzji, głównie tych pozytywnych. Scruby występują w różnych zapachach i każdy z nich jest szałowy! Ja posiadam wariant mango z Kenii, które pachnie jak najpyszniejsze mango świata! Sam zapach jest tak prawdziwy i soczysty, że aż boję się, że któregoś dnia ktoś z domowników się pomyli, i mi podje ;-)


Co mówi producent?
"Ten owocowy, aromatyczny peeling do ciała na bazie organicznego ekstraktu z mango i naturalnego cukru, delikatnie oczyszcza, i regeneruje skórę sprawiając, że staje się ona miękka, jedwabiście gładka, i zyskuje zdrowy wygląd. Nie zawiera SLES, SLS, parabenów i silikonów."


Peeling ma konsystencję zbitej galaretki. Przed nałożeniem na ciało trzeba rozgrzać go odrobinę w dłoniach. Po kontakcie z wodą pieni się, ale drobinki nie zawodzą i zdzierają tak, jak trzeba ;-)


Co z jego plusami? Może znajdą się też jakieś minusy?

  • Cena - 10 zł/250ml
  • Zapach, różne warianty
  • Wydajność
  • Siła zdzierania 
  • Naturalny skład
  • Brak parafiny w składzie, przez co po zmyciu skóra nie jest niczym oblepiona, lecz przyjemna i wyczuwalnie oczyszczona
  • Efekt utrzymuje się 2/3 dni
  • Zapach również utrzymuje się na ciele!
  • Skóra jest gładka w dotyku, wygląda zdrowiej
A minusy? Nie ma żadnych! Nie spodziewałam się, że ten peeling będzie takim strzałem w dziesiątkę! Zobaczyłam go w aptece i chwyciłam, dopiero w domu przeszukałam Internet, i zobaczyłam, że kocha go chyba każda kobieta :-) 

Ostatnio jedna z drogerii Internetowych dodała masę produktów Organic Shop, na przykład kremy, balsamy, żele, maseczki do twarzy. Czy macie coś do polecenia?




9 komentarzy:

  1. Właśnie czaje się na jakieś ich produkty, może jak skończy mi się peeling to zakupie ten :) Tylko szkoda, że w mojej okolicy nie ma nigdzie stacjonarnie :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozejrzyj się w aptekach. Ostatnio widziałam też pełno produktów tej marki w Intermarche :)

      Usuń
  2. Trzeba wreszcie sprawdzić na sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba wybrałabym inny wariant zapachowy, ale kusi mnie ta marka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałem w sklepie i nie kupiłam, ehhh teraz mi smutno. Kupię ale malinowy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Z chęcią wypróbuję skoro tak dobrze sprawdza się u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Doskonale trafiłaś w moje gusta z tym peelingiem naturalnym! :) No po prostu czegoś takiego poszukiwałam. Bardzo fajnie się prezentuje, lubię tę firmę, bo słyszałam o niej wiele dobrego. Nic, tylko przetestować! ;) ... choćby dla mango :D
    Pozdrowionka cieplutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Głośno jest o tych peelingach.. a ja wciąż się opieram :-D Najbardziej kusi mnie wersja kawowa.. i chyba w końcu ulegnę :-)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz :)

Zawsze zaglądam na blogi, które mi podajecie!

Polub mój Fanpage na Facebooku, żeby być na bieżąco.

Copyright © 2014 Always believe in your beauty , Blogger