DENKO - KWIECIEŃ || żegnam ulubieńców pielęgnacyjnych

Kwiecień plecień... W tym roku to przysłowie okazuje się prawdziwe w stu procentach. Pogoda zwariowała. Zamieć, deszcz, śnieg, grad, wszystko na przemian. I minus kilka stopni na termometrze. Halo, Wiosna! Nie śpij, zaraz maj! Pogoda nie rozpieszcza, zbliża się obrona i koniec roku w pracy, połączony z występami dzieci, czyli kompletny brak czasu! Ale denko rządzi się swoimi prawami :-D W kwietniu nie zużyłam za wiele kosmetyków mimo to zapraszam Was na przeczytanie posta.


TWARZ:


 Hydrolat Oczarowy, Polny Warkocz - bardzo się polubiliśmy i żałuję, że już się skończył, chociaż był niesamowicie wydajny. Więcej tutaj.
Garnier, płyn micelarny - ukochany, wiadomo :) Kończę kolejną butelkę, a następna czeka w zapasach. 

Tonik do przemywania twarzy z apteki - na początku nie używałam, bo strasznie śmierdział spirytusem. Po jakimś czasie się przełamałam i przemywałam nim twarz tylko w niektórych miejscach, jednak nie zdążyłam zużyć, bo termin ważności minął.
Płyn micelarny, Polny Warkocz - więcej tutaj.
Maseczka-peeling K+K, Fitomed - KWC! Zmniejszyła moje przebarwienia, lada dzień będę zamawiała drugie opakowanie. Więcej tutaj.
La Roche Posay, Toleriane Ultra - próbka kremu nawilżającego. Była bardzo wydajna, starczyła mi na kilka użyć. Krem zostawiał miłe uczucie na twarzy.
AA, ochronna pomadka do ust - pomadka, jak pomadka. Ratowała spierzchnięte usta.

CIAŁO:


Garnier, antyperspirant w kulce - ostatnio z dezodorantów przerzuciłam się na tę właśnie kulkę i bardzo ją sobie chwalę. 
Tutti Frutti, peeling do ciała - tani i skuteczny zdzierak.
Cien, żele pod prysznic - prawie zawsze stoi u mnie w łazience któryś z tych żeli, ewentualnie te z Biedronki. Są tanie, dobrze się pienią i nie wysuszają skóry,
Cien, antycellulitowy olejek do ciała - jeden z większych ulubieńców. Żałuję, że pojawił się w Lidlu tylko raz. Więcej tutaj.

WŁOSY:


Garnier Color Naturals, farba do włosów - ostatnio przerzuciłam się na tę farbę, ponieważ jest dosyć trwała, ładnie wygląda na włosach i zawiera odżywkę, która przepięknie wygładza strukturę włosa.
L'biotica Biovax do włosów słabych - stary ulubieniec, o którym pisałam tutaj.

KOLORÓWKA:


Delia, henna do brwi - leżała u mnie w szafce bardzo długo i w sumie ostatni raz używałam jej na sobie wieeele miesięcy temu, natomiast często robiłam nią brwi mamie. 
Max Factor, All Day Flawless - dotychczas ulubiony podkład i skończona chyba trzecia buteleczka. Kolejna leży w zapasach, ponieważ skusiłam się na nią podczas promocji -55%. Jeszcze nie było jego recenzji na blogu, ale obiecuję, że niedługo się pojawi.
Próbki kremu BB Missha Perfect Cover - przetestowałam dwie próbki i już od kilku tygodni używam pełnowymiarowej wersji na co dzień. Póki co, bardzo lubię ten krem. Będzie osobna recenzja.



I to tyle z mojego denka. Jak widzicie pożegnałam kilku ulubieńców, w tym największego z nich, czyli maseczkę K+K. Kończę i idę się pakować na majówkę. Miłego długiego weekendu!


A Wam co udało się zużyć w kwietniu?



8 komentarzy:

  1. Niezłe denko :). Lubię tą maseczkę Biowax i kulkę Garnier.

    OdpowiedzUsuń
  2. Żele Cień mocno mnie zainteresowały - muszę kiedyś wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niczego nie miałam, ale o kilku produktach czytałam sporo dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wprost przepadam za hydrolatami! Wszelkie wariancje na ich temat jak najbardziej lubię i większość mnie przekonuję! Oczarowy jest ekstra. Rzadko mam jakieś próbki, ale ta z LRP brzmi świetnie.
    Pozdrowionka cieplutkie! Miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hydrolat oczarowy baaardzo lubiłam ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Thank you for the information, hopefully useful and still provide new inspiration for all circles of society
    obat salep lecet di selangkangan
    agen penjual qnc jelly gamat di tasikmalaya

    OdpowiedzUsuń
  7. Sporo tego :)
    Zapraszam na nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz :)

Zawsze zaglądam na blogi, które mi podajecie!

Polub mój Fanpage na Facebooku, żeby być na bieżąco.

Copyright © 2014 Always believe in your beauty , Blogger