Tanie, ale nikt nie powiedział, że złe IV | PIELĘGNACJA TWARZY DO 20 zł

Bardzo miło przyjęliście ostatni post o pielęgnacji ciała i tanich produktach. Miał naprawdę wysoką oglądalność i wiele razy wyszukiwaliście go w Google, dlatego nie czekając długo naskrobałam dla Was drugą część - tym razem kilka produktów do pielęgnacji twarzy, które bardzo lubię i stosuję na co dzień. 



OCZYSZCZANIE:

1. Garnier, płyn micelarny - no nie mogło go tu zabraknąć ;-) Nie będę się rozpisywała, ponieważ wiem, że każdy na pewno go zna! Mój ulubieniec, mam nadzieję, że nigdy nie przestaną go produkować. / cena - 20 zł /
2. Organic Therapy, pianka do oczyszczania twarzy - pisałam o tutaj. / cena - 15 zł /
3. Hydrolat Oczarowy - pisałam o nim tutaj. / cena - 19 zł /

MASECZKI:


4. Biała glinka do twarzy - lubię wszystkie glinki. Co prawda, rzadko ich używam, bo męczy mnie przygotowywanie, ale efekty mnie zadowalają. Rozjaśniona skóra, wszelkie zaczerwienienia zniwelowane. Jedyne co, to od razu po jej użyciu trzeba nałożyć na twarz krem nawilżający. / cena - około 5 zł /
5. Babuszka Agafia, maseczka dziegciowa - pisałam o niej tutaj. / cena - 5 zł/
6. Babuszka Agafia, maseczka odmładzająca - pisałam o niej tutaj. / cena - 5 zł/

NAWILŻANIE:

7. Krem pod oczy Eveline - pisałam o nim tutaj. Co prawda, krem był przeznaczony dla mojej mamy, ale ja go jej podkradłam :-) Sprawdza się super. / cena - 18 zł /
8. Serum z kwasem hialuronowym, Dermofuture - pisałam o nim tutaj. Ten produkt odrobinę przekracza próg 20 zł, ale w Internecie można go znaleźć nawet za 27 zł.  Regularnie stosowany rozjaśnił też przebarwienia po trądziku. / cena - około 27 zł /


9 komentarzy:

  1. Płyn, hydrolaty oraz rosyjskie maseczki i glinki znam i uwielbiam, taka prawda, że i za grosze można znaleźć fajne produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Same hity. Genialne propozycje! Wiele z nich odkryłam stanowczo za późno.Już teraz wiem jak będzie wyglądała moja pielęgnacja, zainspiruję się tym i owym :D
    Świetny pomysł z tym wpisem o takich, dobrych kosmetykach :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam mało produktów do twarzy i używam tylko sprawdzonych bo moje skóra mało co toleruje, ale mam wymieniony przez Cb płyn micelarny i maseczkę tylko mam inną wersję:D. Oczywiście jeden i drugi produkt świetny. Niestety reszty nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Maseczki są mi znane i bardzo je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie byłam zadowolona z kremu pod oczy Eveline. Początkowo mnie uczulił, a za drugim razem nie działał nic.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny pomysł na serię wpisów, też lubię rosyjskie kosmetyki :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. płyn micelarny jest fenomenalny!
    jesteś koleją osobą u której widzie Dermofuture i zaczynam myśleć czy by się nie wyposażyć w jeden flakonik.

    OdpowiedzUsuń
  8. maseczka dziegciowa agafii dobrze się u mnie sprawdza ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba już każda ma ten płyn micelarny. :) Cudowny

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz :)

Zawsze zaglądam na blogi, które mi podajecie!

Polub mój Fanpage na Facebooku, żeby być na bieżąco.

Copyright © 2014 Always believe in your beauty , Blogger