Wielofunkcyjny kosmetyk - BIOWAZELINA

Oj, ostatnio miałam dość długą przerwę od blogowania, ale to przez 3 rok studiów. Niestety, doba jest dla mnie za krótka ;) Nie znaczy to jednak, że nie testowałam nowości. Dziś dostałam kolejną paczkę od Fitomed, mam też masę kosmetyków, które kupiłam całkiem przypadkowo, a okazały się hitami. Dziś natomiast post o Biowazelinie od Farmapol. 


Na sam początek informacje od producenta:

"BIOwazelina to naturalna maść do pielęgnacji oraz ochrony ciała. Konsystencją, właściwościami i zastosowaniem przypomina wazelinę,  lecz jej wyjątkowy skład tworzą wyłącznie naturalne oleje, masła i woski.

Dzięki skutecznemu działaniu ochronnemu i pielęgnacyjnemu, produkt stanowi doskonałą alternatywę BIO dla popularnej wazeliny. W przeciwieństwie do niej, Biowazelina wchłania się w głębsze partie skóry, a skład bogaty w roślinne tłuszcze nienasycone, dodatkowo odżywia skórę, poprawiając jej kondycję.

Skład: Olej ze słodkich migdałów, wosk pszczeli, olej z ogórecznika, olej z kiełków pszenicy, olej jojoba, masło kakaowe, masło shea, wosk pszczeli, olej kokosowy, wosk carnauba, lanolina, olej rycynowy, wit. E.

Właściwości: Produkt jest HYPOALERGICZNY i łagodny dla skóry wrażliwej. Nie zawiera sztucznych polepszaczy. Nadaje się również do pielęgnacji dziecięcej skóry oraz skóry osób w podeszłym wieku. Jako produkt bezwodny, sprawdza się w zimowej pielęgnacji i ochronie odsłoniętych partii skóry. Działa długotrwale. Charakteryzuje się delikatnym, naturalnym zapachem."



Podejrzewam, że prawie każdy z Nas w swoim życiu używał wazeliny i w wielu sytuacjach stawała się ona ratunkiem. Działa wygładzająco i uelastycznia skórę. Nawilża, odżywia i regeneruje. Mało to, ratuje wysuszoną skórę. A do czego ja używałam Biowazeliny i, co najważniejsze, jak się spisała?

  • odżywka do rzęs i brwi -> w Internecie swego czasu było głośno o używaniu wazeliny jako odżywki do rzęs czy brwi. Według innych blogerek, dzięki takim systematycznym zabiegom rzęsy przestawały się łamać, stawały się dłuższe i zdrowsze. U mnie po miesiącu takiej kuracji rzęsy stały się na pewno bardziej zagęszczone i ciemniejsze. Nie ma po tym efektu WOW, ale ja sama widzę, że kondycja moich rzęs zdecydowanie się poprawiła.
  • pomadka nawilżająca do ust -> o tym chyba nie muszę wspominać? Gruba warstwa wazeliny na noc na usta sprawi, że rano obudzicie się z pięknie lśniącymi, nawilżonymi ustami.
  • balsam nawilżający do łokci czy pięt -> problemu z przesuszonymi łokciami nie mam, ale może dlatego, że staram się je nawilżać codziennie tak samo jak resztę ciała, jednak z piętami mam problem nie od dziś. Grubsza warstwa wazeliny na noc + żelowe skarpetki = gładkie i zadbane stopy ;-)
  • okład na oparzenia -> jeśli ktoś ma największego na świecie pecha co do strzelającego oleju na patelni, to ja jestem tą osobą.. A, że codziennie gotuję, to przynajmniej kilka razy w tygodniu mam ręce całe w czerwonych kropkach. Właśnie te miejsca pokrywałam warstwą wazeliny. Na drugi dzień ślady były niewidoczne ;-)
Uważam, że Biowazelina to kosmetyk wielofunkcyjny, który przyda się każdemu z nas. Oprócz wyżej wymienionych przeze mnie sposobów można jej użyć na otarcia czy siniaki. Muszę jeszcze dodać, że jest ona strasznie wydajna! :-)


A Wy lubicie wielofunkcyjne kosmetyki?


FAKT, ŻE PRODUKT DOSTAŁAM ZA DARMO NIE WPŁYNĄŁ NA MOJĄ OPINIĘ






7 komentarzy:

  1. Nie znam jej, ale dużo o niej czytam. Mam jedynie wazelinę Ziaji i bardzo ją lubię. Mam nawet w aucie na wypadek, gdyby skrzypiały mi drzwi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurde, takiego zastosowania nie znałam:D

      Usuń
  2. Fajna wazelinka.
    Może kiedyś spróbuję. Może się skuszę :)
    Pozdrowionka serdeczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Taki kosmetyk uniwersalny troszkę.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz :)

Zawsze zaglądam na blogi, które mi podajecie!

Polub mój Fanpage na Facebooku, żeby być na bieżąco.

Copyright © 2014 Always believe in your beauty , Blogger